subota, 19. prosinca 2015.

MOJ NAJDRAŽI FILM

Moj najdraži film je Zamka za roditelje. Režirao ga je Nancy Meyers. Glavni glumci su: Lindsay Lohan, Dennis Quard i Natasha Richardson.

U ljetnom kampu se upoznaju dvije djevojčice istog izgleda. Zbog svojih nepodopština nadstojnica kampa kaznila ih je boravkom u osamljenoj kolibi gdje su zajedno provele neko vrijeme. Tamo su shvatile da su one ustvari sestre blizanke. Odlučile su se na povratku kući zamijeniti kako bi upoznale svoga roditelja kojega do tada nisu poznavale. Kada su ih upoznale pokušaju ih ponovo pomiriti. Na kraju filma u tome su i uspjele.

To mi  je najdraži film zato što je zanimljiv i smiješan. U filmu mi je zanimljivo to što kada su se upoznale nisu se dobro slagale, a kada su smještene u kolibu počele su se dobro slagati. Najsmješnije mi je bio to kako su se i na koji način htjele riješiti svoje zamalo mačahe. Bilo mi je drago to što su na kraju uspjele pomiriti svoje roditelje.

Broj komentara: 7:

  1. obožavam ovaj fil, još uvijek mi je čudno kako je glumica mogla odglumiti da ima blizanku

    OdgovoriIzbriši
  2. Film je super vidi se da imaš dobar ukus

    OdgovoriIzbriši
  3. to je dobar film i post ti je super

    OdgovoriIzbriši
  4. Obožavam taj film, ali kako je teško naučiti teskt za dvoje i snimiti tako puno scena i kasnije ih spojiti u jednu cjelinu koja traje više od sat vremana.

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlično, vidi se da si se potrudio/la, svaka čast jako je zanimljivo i poučno:)

    OdgovoriIzbriši